Stratégia kampane je rozdelená do troch fáz. Prvá fáza kampane potrvá do 27. júna a realizovať sa bude online formou, v rádiu aj televízii. „Počas celého mesiaca máj budú seniori pri vyplácaní starobných dôchodkov dostávať informačný leták o očkovaní," uviedla.
Ako priblížila, vedci či podporné osobnosti vystúpia v rámci televíznych spotov, kde budú komunikovať hlavné apely kampane. Pôjde o mená ako Zuzana Krištúfková, Vladimír Krčméry, virológ Boris Klempa či lekár Peter Sabaka.
„Prostredníctvom rozhlasových spotov o infolinke MZ SR, ktorá už dnes garantuje viac ako 90-percentnú dovolateľnosť, sa zameriame na seniorov," informovala s tým, že na komerčných rozhlasových staniciach sa bude realizovať rozhlasová kampaň "zaočkuj babku", ako aj vedecké odporúčania o očkovaní. Celkovo má ísť o tri spoty.
„V online priestore máme pripravené videospoty odborníkov, ktorí sa vyjadrujú k najčastejším otázkam vo virtuálnom priestore. Regionálna kampaň sa zameriava na zvýšenie povedomia účasti na očkovaní," dodala Eliášová.
Ako vyplýva zo zmlúv zverejnených na portáli Centrálneho registra zmlúv, MZ SR uzatvorilo v posledných dňoch za mediálny priestor na účely kampane finančné prostriedky zatiaľ vo výške viac ako 264.000 eur.
teraz.sk/Ministerstvo zdravotníctva SR
Toto ste už čítali?
Mesto DS vyhlasuje výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Základnej školy Zoltána Kodálya s VJM
Mesto Dunajská Streda VYHLASUJE VÝBEROVÉ KONANIE na...