Back to top

Prevencia ako priorita: Všeobecná zdravotná poisťovňa spúšťa novú kampaň „Zdravé JA je najviac“

Publikované: 4. august 2025 - 8:50
Všeobecná zdravotná poisťovňa po úspešnej jarnej kampani, ktorá upozorňovala na individuálnu zodpovednosť za vlastné zdravie, prichádza s novou kampaňou „Zdravé JA je najviac“. Komunikácia je vyústením celoročných aktivít. V minulom roku napríklad najväčšia zdravotná poisťovňa rozoslala viac než 430-tisíc pozvánok na skríningy a osobne oslovila štvrť milióna ľudí v rámci takmer 400 verejných podujatí po celom Slovensku. To potvrdzuje, že prevencia môže byť nosnou témou komunikácie, na ktorú zodpovedná verejnosť reflektuje.
Prevencia ako priorita: Všeobecná zdravotná poisťovňa spúšťa novú kampaň „Zdravé JA je najviac“

Všeobecná zdravotná poisťovňa v novej kampani podčiarkuje svoj imidž spoľahlivej, modernej poisťovne, ktorá sa snaží robiť pre svojich poistencov najviac, či už ide o zabezpečenie zdravotnej starostlivosti, prevenciu, benefity alebo osvetu. Cieľom je podporiť stabilizáciu súčasného poistného kmeňa, a zároveň osloviť ekonomicky aktívnu populáciu.

„Ako najväčšia zdravotná poisťovňa si uvedomujeme zodpovednosť, ktorú máme v oblasti zdravia. Upozorňujeme na rizikové trendy, posilňujeme zdravotné povedomie a zvyšujeme mieru účasti na preventívnych programoch, s konkrétnym merateľným dopadom na zdravie populácie.  Marketing vnímame ako nástroj, ktorým možno  formovať zodpovedné správanie, posilňovať dôležitosť tejto témy a podporovať systém, kde je zdravie skutočnou hodnotou. Získané ocenenie Najdôveryhodnejšia značka štyri roky po sebe potvrdzuje, že tento prístup verejnosť vníma ako autentický a zmysluplný,“ uviedol predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Všeobecnej zdravotnej poisťovne Matúš Jurových.

V aktuálnej kampani sa preto poisťovňa opiera o svoje nespochybniteľné prvenstvá – najviac poistencov a najviac benefitov v Peňaženke zdravia. Kreatívny koncept sa následne rozvíja pri komunikácii konkrétnych benefitov a výhod ako „Zdravé oči sú najviac“, Zdravé zuby sú najviac“, či „Naša apka je najviac“. Poistenci najväčšej zdravotnej poisťovne však nemusia byť len pasívnymi divákmi reklamy. Prostredníctvom sociálnych sietí sa bude môcť zapojiť do prezentácie zdravého životného štýlu každý. VšZP poskytne verejnosti svoj priestor v sociálnych médiách na prezentáciu videí podporujúcich zdravý životný štýl, či už pôjde o videá z otužovania, zdravej životosprávy, každodenného behu, či chôdze. Cieľom je podávať tému prevencie a zdravého životného štýlu atraktívnym spôsobom a motivovať k nej aj ďalších.

„To je najviac“ si pritom môže povedať každý, kto sa rozhodne využiť možnosť stať sa poistencom najväčšej zdravotnej poisťovne. Prihlášku je možné vyplniť aj online do 30. septembra.

(vszp.sk)

Toto ste už čítali?

Cookies