Back to top

Ako to vidí Slovanet

Publikované: 20. október 2017 - 10:30
Prečítajte si odpoveď spoločnosti Slovanet na našu otázku ohľadom problémov so službami v Dunajskej Strede.

"Spoločnosť Slovanet, a.s. dňa 26.9.2017 v skorých ranných hodinách nasadila nové ovládacie rozhranie televíznej služby. Zákazníkov sme o tejto zmene vopred informovali viacerými spôsobmi (e-mail, opakovaná správa na set-top box). Cieľom zmeny bolo priniesť aktuálnu, modernú a plne podporovanú verziu televízneho rozhrania spĺňajúcu najmodernejšie štandardy HD vysielania. Taktiež sme spustili do prevádzky nové centrálne zariadenia a systém vysielania digitálnej IPTV televízie s cieľom skvalitnenia samotnej služby, ako aj jej správy a servisu. Zmena rozhrania bola nevyhnutným krokom k ďalšiemu poskytovaniu IPTV služieb, nakoľko podpora pôvodného rozhrania zo strany nášho dodávateľa už, žiaľ, nebola garantovaná.

V súvislosti s predmetnou zmenou sa dostupnosť a počet TV programov v žiadnej z aktívnych programových ponúk pre zákazníkov nezmenili, a to aj napriek skutočnosti, že
v zmysle Všeobecných obchodných podmienok na poskytovanie retransmisie („VOP“) je Slovanet oprávnený „
zmeniť obsah programovej ponuky, najmä prechodne znížiť počet ponúkaných televíznych alebo programových služieb, zaradiť novú alebo vypustiť doterajšiu televíznu alebo rozhlasovú programovú službu z programovej ponuky; zmenu programovej ponuky nie je Slovanet povinný osobitne oznamovať.“ Došlo k vynútenej úprave usporiadania jednotlivých programov, a to z dôvodu nových technických podmienok pri ich správe v novonasadenom systéme. Krátko po spustení nového ovládacieho rozhrania sme zaznamenali, že menu niektorých set-top boxov v maďarskom jazyku sa nezobrazuje korektne. Náš dodávateľ prevažnú časť chyby odstránil dňa 4.10.2017. Zvyšná časť sa aktuálne upravuje a opravená verzia menu bude nasadená v priebehu najbližších dní, a to z dôvodu zložitejšieho zásahu do ovládacieho rozhrania. Ovládacie menu v slovenskom jazyku bolo funkčné od spustenia nového rozhrania, čím bola zabezpečená funkčnosť užívateľského rozhrania a samotnej služby v zmysle VOP.

Elektronický programový sprievodca – EPG (opis programov) je dodávaný a spracovaný podľa vopred nahlásených dát od jednotlivých vysielateľov televízneho obsahu. V bežnej praxi sa stáva, že televízie program posunú alebo úplne nahradia v poslednej chvíli bez toho, aby nás, resp. nášho dodávateľa EPG, o zmene informovali. Preto nie je z našej strany ani zo strany nášho dodávateľa možné takúto zmenu zaznamenať aj v EPG. Niektoré TV programy vôbec nemajú k dispozícii službu EPG, preto ju nie je možné dodávať. Pri kompenzáciách na základe podnetov zákazníkov postupujeme podľa platného reklamačného poriadku vychádzajúceho z platného Zákona o  elektronických komunikáciách a každý prípad posudzujeme individuálne. Chceme Vám poďakovať za upozornenie na nezrovnalosti pri označovaní predajcov na pobočke Slovanetu vo Vašom meste. Prevádzkovateľa predajne sme upozornili na uvedenú skutočnosť. Informoval nás, že išlo o náhodnú situáciu, ktorá vznikla pri výmene predajcov na pracovisku. Zároveň nás ubezpečil, že vykonal náležité opatrenia, aby sa podobná situácia neopakovala."

 

Toto ste už čítali?

Cookies