Back to top

Emócia predáva - staň sa „Hlavný partner zápasu“

Publikované: 5. apríl 2017 - 11:14
Futbalový klub DAC 1904 ponúka potenciálnym obchodným partnerom možnosť jednorazového reklamného partnerstva (na konkrétny zápas) formou titulu „Hlavný partner zápasu“ a spojiť tak jedinečný športový zážitok s efektívnou a cielenou komunikáciou značky.

Výhody reklamnej prezentácie formou titulu „Hlavný partner zápasu

- Vysoká vizibilita a vnímanie značky návštevníkmi DAC Arény

- Umocnenie komunikácie značky prostredníctvom live TV vysielania (v prípade TV prenosov)

- Moderné LED technológie na prezentáciu značky

- Efektívny mix marketingových nástrojov

- Cielené oslovenie potenciálnych zákazníkov, cross selling

- Prepojenie komunikácie cez sociálne médiá

- Riešenie šité na mieru partnera

Hlavný partner zápasu získa v rámci stretnutia nasledovný balík reklamného plnenia:

- Prezentácia reklamy na LED perimetroch (min. 3 min)

- Prezentácia hlavného partnera na LED veľkoplošnej obrazovke (pred zápasom, v polčase)

- Sampling pred zápasom (prezentácia a vzorky produktov resp. letákov v areáli štadióna)

- Reklama v zápasovom bulletine (vkladačka resp. 1/2 strana)

- Oznámenie hlásateľom „hlavný partner zápasu“ (pred zápasom, v polčase)

- Logo partnera na oficiálnej grafike „Header“  a „Matchday“ na klubovom Facebook profile

Program domácich zápasov do konca sezóny 2016/2017:

DAC-Slovan (8.4.2017)

DAC-Senica (26.4.2017)

DAC-Podbrezová (13.5.2017)

V prípade záujmu o bližšie informácie sa môžete obrátiť na oddelenie marketingu FC DAC 1904 (pecze [at] fcdac.sk).

Zdroj: fcdac.sk

Toto ste už čítali?

Tagy: DAC
Cookies