Výhody reklamnej prezentácie formou titulu „Hlavný partner zápasu“
- Vysoká vizibilita a vnímanie značky návštevníkmi DAC Arény
- Umocnenie komunikácie značky prostredníctvom live TV vysielania (v prípade TV prenosov)
- Moderné LED technológie na prezentáciu značky
- Efektívny mix marketingových nástrojov
- Cielené oslovenie potenciálnych zákazníkov, cross selling
- Prepojenie komunikácie cez sociálne médiá
- Riešenie šité na mieru partnera
Hlavný partner zápasu získa v rámci stretnutia nasledovný balík reklamného plnenia:
- Prezentácia reklamy na LED perimetroch (min. 3 min)
- Prezentácia hlavného partnera na LED veľkoplošnej obrazovke (pred zápasom, v polčase)
- Sampling pred zápasom (prezentácia a vzorky produktov resp. letákov v areáli štadióna)
- Reklama v zápasovom bulletine (vkladačka resp. 1/2 strana)
- Oznámenie hlásateľom „hlavný partner zápasu“ (pred zápasom, v polčase)
- Logo partnera na oficiálnej grafike „Header“ a „Matchday“ na klubovom Facebook profile
Program domácich zápasov do konca sezóny 2016/2017:
DAC-Slovan (8.4.2017)
DAC-Senica (26.4.2017)
DAC-Podbrezová (13.5.2017)
V prípade záujmu o bližšie informácie sa môžete obrátiť na oddelenie marketingu FC DAC 1904 (pecze [at] fcdac.sk).
Zdroj: fcdac.sk
Toto ste už čítali?
![Tlačová konferencia DAC-u pred pohárovým stretnutím proti Zire](https://dunajskostredsky.sk/files/styles/90x65/public/images/article/2024/j%C3%BAl/25/min.php-86_0.jpeg?itok=RL4-lCDH)
Tlačová konferencia DAC-u pred pohárovým stretnutím proti Zire
Tlačová konferencia DAC 1904 pred prvým stretnutím 2....