Prostredníctvom systému ENPLUG mohli diváci cez hashtagy #hajradac a #fcdac zdielať svoje fotografie. Jednoduchým odfotením a umiestnením cez svoj Instagram alebo Facebook účet FC DAC 1904 sa mnohí priaznivci mohli vidieť na veľkej LED obrazovke.
„O svoje emócie a zážitky vo forme fotografií z úspešného zápasu sa s nami podelilo množstvo fanúšikov. Ich záujem nás veľmi milo prekvapil a plánujeme v tejto aktivite pokračovať aj v ďalších domácich zápasoch. Veríme, že to je zaujímavý spôsob, ako priniesť našim priaznivcom počas pobytu v DAC Aréne ešte viac zábavy “, uviedol marketingový manažér klubu Karol Pecze.
Zdroj: fcdac.sk
Toto ste už čítali?
Nélküled pred zápasom DAC DAC 1904 - Košice (3:1)
Klubová hymna v MOL Aréne pred sobotňajším domácim...
Tlačová konferencia po zápase Ružomberok - DAC 1904 (0:1)
„To, čo sme si pred zápasom naplánovali, sa podarilo a...
