Priblíženie k Instagramu
Asi najväčšou chystanou zmenou, respektíve tou, ktorá okamžite udrie do očí, je uvedenie nového farebného vyhotovenia loga.
Doteraz ikonickú modrú farbu má nahradiť kombinácia modrej s ružovou, čím sa to celé posúva niekde smerom k farebnej identite, ktorá doteraz patrila Instagramu. S prihliadnutím na snahy o užšie prepojenie dvojice platforiem takýto krok celkom dáva zmysel.
Aj zástupcovia spoločnosti uvádzajú, že nové logo má odrážať “posun smerom k budúcnosti posielania správ”. Nejde však len o túto vizuálnu zmenu. Komunikačná aplikácia Messenger v dohľadnej dostane aj niekoľko nových funkcií, aby sa komunikácia stala “zábavnejšou a dynamickejšou”.
Témy aj selfie nálepky
Konkrétne sú spomínané farebné témy pre jednotlivé komunikácie, vlastné reakcie, nálepky s vlastnou fotkou či “vanish mode”. Pod týmto označením by nemalo byť nič iné, než miznúce konverzácie. Novinky boli na oficiálnom blogu oznámené veľmi stroho, detaily nateraz chýbajú, no zjavne nebudeme čakať príliš dlho. Nová verzia aplikácie má k používateľom doraziť už čoskoro. Pravdepodobne sa to udeje v najbližších dňoch.
Z celkovej komunikácie je však jasné, že Facebook teraz bude tlačiť na to, aby prepojenie platforiem Instagram a Facebook prebehlo čo najúspešnejšie a oslovilo čo najväčší počet používateľov. Aktuálne zmeny v Messengeri túto skutočnosť len podčiarkujú.
napidroid.hu/mojandroid.sk
Toto ste už čítali?
Super tekvicové popoludnie v materskej škole
Materská škola - Óvoda na Széchenyiho ul. v Dunajskej...