
Presne to, čo sa ľuďom páči
Na nový Material Design dostáva Google zvyčajne pozitívne ohlasy. Hrá totiž s dobou a ide presne o to, čo sa ľuďom v dnešnej dobe páči. A keď dáte človeku niečo, kde je mu dobre (napríklad Obchod Play s novým dizajnom), strávi tam viac času. Je jednoduché domyslieť si, že to znamená aj viac peňazí pre Google.
Každopádne si Obchod Play prešiel naozaj zaujímavou premenou. Všetky hranaté tvary sa zaoblili a zmenil sa aj font písma. Je o čosi príjemnejší než jeho strohý predchodca. Aj vzhľad kariet sa mierne zmenil. Niektoré farby dostali nový zmysel (napríklad zelená označuje aplikácie a hry, modrá knihy a červená filmy).
Sťahovanie aplikácie sa po dizajnovej stránke takisto zmenilo. Ukazovateľ stavu sťahovania odteraz obkolesuje ikonu aplikácie. To nahradí predlžujúcu sa čiaru, ktorá tu bola celé roky. A ako sa páči nový dizajn vám? Napíšte nám svoj názor do komentáru pod článkom.
mojandroid.sk
Toto ste už čítali?

Eurostat: Mediánový vek obyvateľov EÚ od roku 2014 stúpol o 2,2 roka
K 1. januáru 2024 dosiahol mediánový vek obyvateľov EÚ 44...

Valentínske remeselné trhy v NC MAXe počas celého víkendu
Aj tento rok pokračuje v nákupnom centre MAX pekná...