Back to top

Obchod Play konečne získal Material Design

Publikované: 26. august 2019 - 13:46
Google už dlhší čas pracuje na novom dizajne pre svoje aplikácie. Nazval ho veľmi trefne – Material Design, a postupne ním oživuje celý sortiment svojich aplikácií. Nezabúda však ani na miesto, odkiaľ všetky pochádzajú. Preto ste sa teraz určite nevyhli aktualizácii, ktorá priniesla Material Design aj pre samotný obchod Google Play.
Obchod Play konečne získal Material Design

Presne to, čo sa ľuďom páči

Na nový Material Design dostáva Google zvyčajne pozitívne ohlasy. Hrá totiž s dobou a ide presne o to, čo sa ľuďom v dnešnej dobe páči. A keď dáte človeku niečo, kde je mu dobre (napríklad Obchod Play s novým dizajnom), strávi tam viac času. Je jednoduché domyslieť si, že to znamená aj viac peňazí pre Google.

Každopádne si Obchod Play prešiel naozaj zaujímavou premenou. Všetky hranaté tvary sa zaoblili a zmenil sa aj font písma. Je o čosi príjemnejší než jeho strohý predchodca. Aj vzhľad kariet sa mierne zmenil. Niektoré farby dostali nový zmysel (napríklad zelená označuje aplikácie a hry, modrá knihy a červená filmy).

Sťahovanie aplikácie sa po dizajnovej stránke takisto zmenilo. Ukazovateľ stavu sťahovania odteraz obkolesuje ikonu aplikácie. To nahradí predlžujúcu sa čiaru, ktorá tu bola celé roky. A ako sa páči nový dizajn vám? Napíšte nám svoj názor do komentáru pod článkom.

mojandroid.sk

Toto ste už čítali?

Cookies