
Presne to, čo sa ľuďom páči
Na nový Material Design dostáva Google zvyčajne pozitívne ohlasy. Hrá totiž s dobou a ide presne o to, čo sa ľuďom v dnešnej dobe páči. A keď dáte človeku niečo, kde je mu dobre (napríklad Obchod Play s novým dizajnom), strávi tam viac času. Je jednoduché domyslieť si, že to znamená aj viac peňazí pre Google.
Každopádne si Obchod Play prešiel naozaj zaujímavou premenou. Všetky hranaté tvary sa zaoblili a zmenil sa aj font písma. Je o čosi príjemnejší než jeho strohý predchodca. Aj vzhľad kariet sa mierne zmenil. Niektoré farby dostali nový zmysel (napríklad zelená označuje aplikácie a hry, modrá knihy a červená filmy).
Sťahovanie aplikácie sa po dizajnovej stránke takisto zmenilo. Ukazovateľ stavu sťahovania odteraz obkolesuje ikonu aplikácie. To nahradí predlžujúcu sa čiaru, ktorá tu bola celé roky. A ako sa páči nový dizajn vám? Napíšte nám svoj názor do komentáru pod článkom.
mojandroid.sk
Toto ste už čítali?

Slováci objavujú „chytré drogy“ na lepšiu pamäť a sústredenie
Takzvané chytré drogy (kognitívne zosilňovače) sú...

Slováci už pred Veľkou nocou siahajú po enzýmoch
Slováci aj pred Veľkou nocou siahajú po prípravkoch na...