Publikované: 18. október 2023 - 13:34
Zatiaľ čo doposiaľ bolo možné si elektronicky zarezervovať konkrétny termín a čas osobnej návštevy len na dopravných inšpektorátoch, od mája 2021 je možné túto službu využívať aj v prípade návštev katastrov a oddelení dokladov.
Systém je nastavený tak, aby mal žiadateľ možnosť vybaviť si rezerváciu na pracovisku v dostupnosti 50 km od miesta svojho trvalého pobytu. Ministerstvo vnútra SR na svojom webovom sídle informuje aj o príprave pridania ďalších úradov do rezervačného systému.
Čo potrebujete vedieť k úspešnému využitiu elektronickej rezervácie termínu a času?
- Na rezerváciu nie je potrebné využitie občianskeho preukazu s elektronickým čipom.
- Po úspešnej rezervácii žiadateľ dostane PIN kód, ktorý v deň návštevy pracoviska zadá do kiosku, a ten mu vytlačí lístok s poradovým číslom.
- PIN kód možno použiť v časovom rozmedzí 15 minút pred a 15 minút po termíne rezervácie, potom stráca platnosť.
minv.sk
Toto ste už čítali?
Sociálna poisťovňa oznámila, ako od roku 2025 zvýši dôchodky
Poberatelia dôchodkov si od januára prilepšia. Štát v...
Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa Materskej školy na Námestí Priateľstva
Mesto Dunajská Streda vyhlasuje výberové konanie na...