Publikované: 18. október 2023 - 13:34

Zatiaľ čo doposiaľ bolo možné si elektronicky zarezervovať konkrétny termín a čas osobnej návštevy len na dopravných inšpektorátoch, od mája 2021 je možné túto službu využívať aj v prípade návštev katastrov a oddelení dokladov.
Systém je nastavený tak, aby mal žiadateľ možnosť vybaviť si rezerváciu na pracovisku v dostupnosti 50 km od miesta svojho trvalého pobytu. Ministerstvo vnútra SR na svojom webovom sídle informuje aj o príprave pridania ďalších úradov do rezervačného systému.
Čo potrebujete vedieť k úspešnému využitiu elektronickej rezervácie termínu a času?
- Na rezerváciu nie je potrebné využitie občianskeho preukazu s elektronickým čipom.
- Po úspešnej rezervácii žiadateľ dostane PIN kód, ktorý v deň návštevy pracoviska zadá do kiosku, a ten mu vytlačí lístok s poradovým číslom.
- PIN kód možno použiť v časovom rozmedzí 15 minút pred a 15 minút po termíne rezervácie, potom stráca platnosť.
minv.sk
Toto ste už čítali?

Realizujete projekt zameraný na prevenciu on-line podvodov? Prihláste sa do súťaže národného kola Európskej ceny za prevenciu kriminality 2025
V roku 2025 sa dánske predsedníctvo v Rade Európskej únie...

Dbajme spoločne na bezpečnosť našich poštárov
Touto cestou žiadame majiteľov psov v Dunajskej Strede,...