Prostredníctvom systému ENPLUG mohli diváci cez hashtagy #hajradac a #fcdac zdielať svoje fotografie. Jednoduchým odfotením a umiestnením cez svoj Instagram alebo Facebook účet FC DAC 1904 sa mnohí priaznivci mohli vidieť na veľkej LED obrazovke.
„O svoje emócie a zážitky vo forme fotografií z úspešného zápasu sa s nami podelilo množstvo fanúšikov. Ich záujem nás veľmi milo prekvapil a plánujeme v tejto aktivite pokračovať aj v ďalších domácich zápasoch. Veríme, že to je zaujímavý spôsob, ako priniesť našim priaznivcom počas pobytu v DAC Aréne ešte viac zábavy “, uviedol marketingový manažér klubu Karol Pecze.
Zdroj: fcdac.sk
Toto ste už čítali?

Oszkár Világi: Nenávistné prejavy nie sú súčasťou futbalu
„Nenávistné prejavy nie sú súčasťou futbalu. Boj o...

Záznam relácie Domáca pôda s Christiánom Hercom
Záznam relácie Domáca pôda s Christiánom Hercom -...