Z hľadiska kvalitných služieb je nevyhnutná dobrá komunikácia, ktorú vždy vieme zdokonaľovať.
- Čo vieme vyčítať zo správania druhých a čo prezradíme o sebe bez slov?
- Ako môžeme vyriešiť konfliktné situácie na pracovisku?
Aj tieto otázky boli zodpovedané na komunikačnom tréningu ktorú organizovala OOCR. Spätná väzba ukazuje, že školenie je potrebné a že získané zručnosti sa dajú využiť v mnohých oblastiach života.
Na komunikačnom tréningu, ktorí sa konal v stredu 29. júna v konferenčnej miestnosti Hotela Thermalpark, sme mohli privítať skoro dvadsať zástupcov členov organizácie, zamestnancov mestských a obecných úradov a z gastronomického sektora.
Organizácia vytvorila pracovnú skupinu pre vzdelávanie, ktorá koordinuje činnosti v tejto oblasti. V blízkej budúcnosti sa uskutoční aj tréning v slovenskom jazyku a na jeseň sú naplánované ďalšie školenia pre zástupcov podnikov a organizácií zapojených do cestovného ruchu.
(oocr)
Toto ste už čítali?
Asociácia hotelov a reštaurácií spúšťa ďalší ročník prestížnej súťaže Hotelier roka
Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska (AHRS) dnes...