Back to top

Populárna značka už aj v Dunajskej Strede

Publikované: 3. marec 2016 - 9:12
Nedávno pribudla nová autorizovaná predajňa automobilov a rozšírila rad autosalónov v našom meste. Predajňa motorových vozidiel, rovnako ako autosalón Citroen, prevádzkuje Autoservis Béhr & Béhr s.r.o.. Rozprávali sme sa s Beatrix Béhr, spolumajiteľkou rodinného podniku.

Prečo ste sa rozhodli  otvoriť nový autosalón?

Naša firma má dvadsať rokov, bola založená 31. januára 1996 a do februára tohto roka sme zastupovali výlučne značku Citroen. Mimochodom, od roku 2001 zastupujeme  túto francúzsku značku aj v Trnave. Naša spoločnosť zamestnáva viac ako 30 ľudí, okrem toho spolupracujeme so Súkromnou strednou odbornou školou s vyučovacím jazykom maďarským na Neratovickom námestí, odkiaľ k nám prichádzajú na odbornú prax veľmi šikovní žiaci, spomedzi ktorých sa počas uplynulých rokov  niekoľkí u nás aj zamestnali.

Pravdepodobne miestni obyvatelia,  zaujímajúci sa o autá vedia, že pred pár rokmi  ešte fungovala v Dunajskej Strede predajňa Hyundai, ale zanikla, a tým sa uvoľnil  priestor v tomto segmente. Keďže viacerí  miestni automobilisti vlastnia túto juhokórejskú značku, myslíme si, že je dôležité, aby servis bol priamo v meste, takže otvorenie novej predajne má význam. Videli sme obchodnú príležitosť a aj zástupcovia značky nám dôverujú. Tak vznikla dohoda, vďaka ktorej môžeme zastupovať Hyundai práve my.

Je Hyundai na Slovensku úspešný?

Na celoštátnej úrovni je treťou najsilnejšou automobilovou značkou s veľmi progresívnym vývojom, jej podiel na trhu je viac ako 7 percent, práve preto si myslíme, že vyhliadky sú vynikajúce. Mali by sme dodať, že v našom regióne je jej podiel na trhu  iba 4,1 percenta, čo znamená, že v dôsledku absencie obchodného miesta bola pod priemerom, takže je na trhu príležitosť k rastu a je na to aj dopyt, ktorý chceme uspokojiť.

A prečo práve tohto juhokórejského výrobcu ste si vybrali ako druhú vami reprezentovanú značku?

Citroen má špecifickú ponuku modelov, a zdá sa, že ju Hyundai výborne dopĺňa. Silnou stránkou francúzskej značky je  segment úžitkových vozidiel. Na tomto trhu sme na druhom mieste v okrese, avšak juhokórejská značka nie je v tejto oblasti tak rozvinutá.  Zároveň zas Citroenu chýbajú malé terénne vozidlá s pohonom všetkých kolies, disponujú tiež malou ponukou kombi verzií, z tohto hľadiska sa tiež ideálne doplňujú, lebo Hyundai zas tieto modely má.

Čo si myslíte, ktorý typ bude pre zákazníkov najatraktívnejším?

Novinka roku 2015,  Tucson. Dopyt po ňom, ktorý sa ukazuje, je úžasný. Zaujímali sa oň ešte pred otvorením,  niektorí dokonca už od leta čakali na tento model, dopyt je taký veľký. Zaujímavé je, že kupujúci najviac  hľadajú autá s vyššou výbavou, kým o autá nižšej triedy je záujem menší.

Čo ešte ponúkate svojim zákazníkom?

Veľmi dôležitý je kvalitný servis, preto sme na trhu už dvadsať rokov. Keď prvé auto nepredá toto, tak druhé určite. Kvalita týchto služieb zaručí naše výsledky. Predajňa a servis sú otvorené od pondelka do piatka od 7. ráno do  17. hod., a v sobotu doobeda. Chcela by som ešte zdôrazniť, že kto k nám príde na servis prvýkrát, komplexnú kontrolu má zdarma.

Toto ste už čítali?

Cookies