Back to top

Prestížna cena kampani spoločného spievania klubovej hymny

Publikované: 8. jún 2021 - 22:31
Iniciatíva DAC-u z marca a apríla minulého roka získala ocenenie v kategórii športový marketing. Fanúšikovia, v čase prvej vlny pandémie uzavretí vo vlastných domovoch, spievali klubovú hymnu Nélküled oddelene a predsa spolu.
Prestížna cena kampani spoločného spievania klubovej hymny

Futbalový klub DAC získal striebornú medailu v rámci udeľovania cien Sportmarketing díj v kategórii „Najlepšia spoločenská odpoveď na Covid-19“. Túto prestížnu cenu nám udelili za našu kampaň #veledNélküled. Tá sa uskutočnila cez dva víkendy, 28. marca a 4. apríla 2020, teda v období, keď sme boli všetci uzatvorení vo vlastných domovoch.

Cieľom kampane bolo spojiť všetkých fanúšikov a napriek uzatvoreným hraniciam spoločne vyjadriť poďakovanie lekárom, zdravotným sestrám, lekárnikom, pekárom, predavačkám, policajtom a každému, kto v neľahkej dobe pomáhali druhým.

Pôvodnou myšlienkou bolo zaspievať klubovú hymnu Nélkükled v čase, keď mala zaznieť na našom štadióne pred ligovým šlágrom proti Slovanu. Ten sa ale pre pandémiu koronavírusu neuskutočnil. Skladba napriek tomu v MOL Aréne desať minút pred zrušeným výkopom zaznela a zo svojich domovov ju s nami spievali tisícky ľudí nielen z nášho regiónu, ale z celej Karpatskej kotliny. Zapojili sa zo svojich balkónov, nádvorí či z voľnej prírody. Dve súhrnné videá vyrobené z amatérskych záberov dosiahli státisícovú sledovanosť a na sociálnych sieťach oslovili viac ako 4 milióny ľudí. Iniciatíva mala obrovský ohlas a pripojili sa k nej mnohé známe osobnosti, napríklad Viktor Orbán, Marco Rossi, Balázs Dzsudzsák, Dániel Gyurta, Máté Vida, Krisztián Németh, Zsolt Kalmár a mnoho ďalších.

„V zložitom období DAC spustil kampaň, ktorá oslovila celú komunitu, dala ľuďom nádej a ukázala, že napriek rozdeleniu dokážeme držať spolu. To nám dáva silu a schopnosť dosiahnuť fantastické veci,“ povedal o kampani Oszkár Világi, majiteľ DAC-u.

„Ľudia sa zapojili z rôznych regiónov a krajín a napriek uzatvoreným hraniciam ukázali silu športu, futbalu a DAC-u. V období, keď boli zrušené zápasy a tým aj spoločné spievanie klubovej hymny, bolo naším cieľom vyjadriť a ukázať spolupatričnosť a zároveň poukázať na dôležitosť zodpovedného správania,“ dodal majiteľ klubu.

Cena Sportmarketing Díj, ktorej iniciátorom je Odbor športového marketingu Maďarskej marketingovej spoločnosti, bola v tomto roku udelená po prvýkrát. Okrem futbalového klubu DAC bolo ocenených množstvo športovcov a klubov: Katinku Hosszúovú vyhlásili za športovca s najvyššou marketingovou hodnotou, spolupráca Szerencsejáték Zrt. a plavca Kristófa Miláka získala ocenenie za najlepšie sponzorské riešenie, za najkreatívnejšiu marketingovú kampaň na sociálnych sieťach označili hádzanárske ME 2022, odborná porota však ocenila aj futbalový klub Ferencváros Budapesť či futbalistu Dominika Szoboszlaia.

dac1904.sk

Toto ste už čítali?