Ako povedal trnavský vicežupan a predseda Krajskej organizácie cestovného ruchu Pavol Kalman, „cestovný ruch v našom kraji dostal nový impulz. Vďaka vzniku Krajskej organizácie cestovného ruchu sa zameriavame na systematickú podporu turizmu. Chceme k nám pritiahnuť tak domácich, ako aj zahraničných turistov. Koncom letnej sezóny naša práca nekončí. Župa má čo ponúknuť počas celého roka a jej potenciál plánujeme využiť naplno. Preto sme sa pustili do aktívnej propagácie a veríme, že prilákame nových návštevníkov, ktorí budú u nás tráviť voľný čas.“
Na Slovensku sa župa zamerala a oslovovala ľudí prostredníctvom regionálnych médií po celej krajine. V susedných štátoch bola kampaň orientovaná na české a maďarské prihraničné regióny.
trnava-vuc.sk
Toto ste už čítali?
Súťaž na nové logo Žitnoostrovského osvetového strediska v Dunajskej Strede
Si kreatívny a chceš, aby sa tvoje dielo používalo pri...
Minister školstva odmieta politické útoky na školy a učiteľov
Minister školstva Tomáš Drucker sa dôrazne postavil proti...