
Vyplýva to z prieskumu medzi internetovými užívateľmi, ktorý začiatkom októbra realizoval nákupný poradca Heureka medzi viac ako 2 000 respondentmi.
Údaje z prieskumu hovoria, že ľudia radšej potešia menší počet ľudí, no ak to finančná situácia dovoľuje, svojim blízkym a priateľom doprajú kvalitnejšie prevedenie.
Čoraz viac Slovákov využíva na nákup darčekov online obchody. Takmer každý piaty Slovák nakupujúci na internete hľadá darčeky priebežne počas celého roka. V porovnaní s minulým rokom sa tento počet zvýšil o 40 percent.
Rovnako sa zvyšuje počet ľudí, ktorí nakupujú darčeky pre blízkych výlučne online. V porovnaní s minulým rokom predstavuje tento nárast 25 percent. Všetky, alebo aspoň polovicu darčekov, tento rok nakúpi na internete každý druhý respondent. Výhradne v kamenných predajniach v súčasnosti nakupujú už len dve percentá opýtaných.
Novým trendom sa stáva, že Slováci celkovo rozmýšľajú o nákupoch inak. Už nechcú dávať peniaze za zbytočnosti, ktoré sa nebudú využívať.
Zo štatistík nákupného poradcu Heureka vyplýva, že až 72 percent opýtaných Slovákov pri výbere darčekov pozerá najskôr na kvalitu.
Štvrtina respondentov potvrdzuje, že šetriť bude znížením počtu obdarovaných osôb. Každý desiaty respondent tento rok nemá v pláne darovať žiadny darček.
ma7.sk/index.sme.sk
Toto ste už čítali?

Dunajská Streda realizuje zelené riešenia v rámci cezhraničného projektu #greencities
Mesto Dunajská Streda sa zapojilo do nového cezhraničného...

Letecká linka Tel Aviv – Piešťany vstupuje do tretej sezóny
Na piešťanskom letisku v nedeľu večer pristálo lietadlo z...