Základné požiadavky:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti ekonómia a manažment alebo právo, eventuálne žurnalistika,
- najmenej 4 roky praxe v oblasti masmediálnej alebo manažérskej práce,
- bezúhonnosť,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu.
Ostatné kritériá a požiadavky:
- aktívne ovládanie slovenského a maďarského jazyka,
- rozsiahla znalosť regionálnych médií,
- znalosť práce s PC,
- riadiace a organizačné schopnosti a skúsenosti,
- flexibilita, schopnosť pracovať samostatne, iniciatívnosť a kreativita,
- zdravotná spôsobilosť,
- vodičský preukaz skupiny B,
- znalosti z odboru práva, a to pracovného práva s dôrazom na Zákonník práce a zákon o výkone práce vo verejnom záujme, obchodného práva s dôrazom na Obchodný zákonník, daňových predpisov s dôrazom na daň z pridanej hodnoty, z oblasti médií – zákona o vysielaní a retransmisii a o zmene zákona č. 195/2000 Z. z. o telekomunikáciách, zákona o digitálnom vysielaní, audiovizuálneho zákona, ako i ďalších právnych noriem akými sú napr.: autorský zákon, zákon o reklame, zákon o slobode informácií a zákon o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
Vítaná požiadavka:
- ovládanie anglického alebo nemeckého jazyka minimálne na úrovni B1,
Doklady a dokumenty, ktoré je potrebné doložiť k prihláške na výberové konanie:
- písomný návrh koncepcie riadenia a rozvoja spoločnosti a skvalitňovania poskytovaných služieb, v ktorej musí byť transparentne vyjadrená štruktúra finančných nástrojov, zámer na zníženie nákladov na prevádzkovanie mediálnych služieb, eventuálne návrh na zavedenie ďalších podnikateľských aktivít a ich finančný efekt,
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením e-mailovej adresy, na ktorú bude uchádzačovi zaslaná pozvánka na výberové konanie,
- lekárske potvrdenie o telesnej a duševnej spôsobilosti,
- profesijný štruktúrovaný životopis, vo forme Europass (formulár je možné stiahnuť na: https://europass.cedefop.europa.eu/sk/documents/curriculum-vitae,
- motivačný list,
- doklad o bezúhonnosti (výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace),
- čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v žiadosti a písomných prílohách,
- písomnosti dokladujúce prax uchádzača,
- úradne osvedčená fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, (pri vzdelaní získanom v zahraničí je potrebné doložiť doklad o vzdelaní na výkon povolania v súlade so zákonom č. 422/2015 Z. z. o uznávaní dokladov o vzdelaní a o uznávaní odborných kvalifikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. stanovisko Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR o uznaní dokladu o vzdelaní pre výkon povolania vydané pred 1.1.2016),
- fotokópie dokladov o ďalšom vzdelaní, o absolvovaní kurzov, stáží, seminárov a pod.,
- súhlas uchádzača so spracovaním osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov,
- súhlas so zverejnením predloženého návrhu koncepcie riadenia a rozvoja spoločnosti a skvalitňovania poskytovaných služieb ako i štruktúrovaného životopisu a motivačného listu uchádzača (za účelom ich zverejnenia v prípade dopytov zo strany verejnosti) udelený na určenom tlačive (Tlačivo na udelenie súhlasu bude dostupné na internetovej stránke: https://www.dunaszerdahelyi.sk
Doplňujúce informácie pre uchádzačov:
Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť najneskôr do 14.00 hod. dňa 17. júna 2019 v uzatvorenej obálke s označením „Výberové konanie – riaditeľ Perfects, a.s. – neotvárať“ poštou na adresu: Perfects, a.s., Veronika Molnárová, Alžbetínske námestie 1203, 929 01 Dunajská Streda, alebo osobne v budove Obchodno-informačného centra, na adrese Alžbetínske námestie1203, Dunajská Streda (1. poschodie č. dverí 106.)
Na oneskorene podané žiadosti o zaradenie do výberového konania, alebo na žiadosti a prihlášky neobsahujúce požadované dokumenty a doklady sa nebude prihliadať.
Výberové konanie bude pozostávať z osobného pohovoru v slovenskom a v maďarskom jazyku s dôrazom na analýzu uchádzačom predloženého návrhu koncepcie riadenia a rozvoja spoločnosti a z preverenia všeobecných znalostí uchádzača z problematiky financovania, manažovania a riadenia mediálnych obchodných spoločností.
Termín a miesto výberového konania bude prihlásenému uchádzačovi, ktorý splnil podmienky zaradenia do výberového konania, oznámený prostredníctvom uchádzačom udanej e-mailovej adresy.
Predpokladaný deň výberového konania bude určený na deň v poslednom kalendárnom týždni mesiaca jún 2019.
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania: malá zasadačka Perfects, a.s. na 1. poschodí zadnej časti Obchodno-informačného centra na Alžbetínskom námestí 1203, Dunajská Streda.
Predpokladaný deň nástupu do práce podľa pracovnej zmluvy: 1. august 2019.
Zamestnávateľ týmto informuje uchádzačov, že funkcia riaditeľa spoločnosti spojená s funkciou prokuristu spoločnosti sa neobsadzuje ipso facto iba na základe výberového konania, ale výsledok výberového konania má iba odporúčajúci charakter. O ustanovení do funkcie riaditeľa spoločnosti bude rozhodovať mimoriadne valné zhromaždenie spoločnosti a o funkcii prokuristu bude rozhodovať predstavenstvo spoločnosti.
Zamestnávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť pracovný pomer s riaditeľom spoločnosti na dobu určitú, a to v zmysle ustanovenia § 48 ods. 2 Zákonníka práce na obdobie 2 rokov. V prípade osvedčenia sa zamestnanca vo funkcii riaditeľa, zamestnávateľ sa môže rozhodnúť o zmene pracovných podmienok, a to na úprave pracovného pomeru na dobu neurčitú.
Zamestnávateľ si vyhradzuje právo v pracovnej zmluve zakotviť skúšobnú dobu podľa § 45 ods. 1 Zákonníka práce na dobu 6 mesiacov.
Vzťah medzi prokuristom a spoločnosťou sa bude riadiť príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka (napr. § 14, § 66 a nasl. Obchodného zákonníka, ako i Stanovami spoločnosti).
Predpokladaná počiatočná nástupná základná hrubá mzda riaditeľa - prokuristu je 1200 EUR.
Ďalšie benefity: pri dosiahnutí kladných hospodárskych výsledkov vyplývajúcich z jeho kreativity a angažovanosti preukazujúcich, že zamestnanec je naozaj spôsobilý na výkon tejto funkcie je možné dohodnúť aj ďalšie finančné benefity vrátane ďalšej úpravy pôvodnej mzdy.
Ďalšie informácie na tel. čísle: 031/552 66 06 alebo na mobile:0911 409 691.
V Dunajskej Strede dňa 16. mája 2019
Za Perfects a.s.
László Szabó, predseda predstavenstva
Mgr.Rita Őriová, podpredseda predstavenstva
Toto ste už čítali?
Od 15. decembra 2024 platí nový cestovný poriadok MHD
Mestský úrad v Dunajskej Strede informuje vážených...
Verejné ocenenie mesta Dunajská Streda 2025
Výzva na predkladanie návrhov: Verejné ocenenie mesta...