Back to top

1. Ako to prežívali, ako to prežívajú? 1.

Publikované: 11. máj 2020 - 12:44
Sú podnikatelia, ktorí mohli začať pracovať iba minulý týždeň, zároveň sú aj také predajne, ktoré nemuseli mať zatvorené ani v čase najprísnejších obmedzení. Ani jeden z nich však nemal ľahkú situáciu. Pýtali sme sa Robi ABC, aká bola doba obmedzení, ako plynú ich dni.
1. Ako to prežívali, ako to prežívajú? 1.

- Ako predajňa potravín ste mohli mať otvorené aj v čase prísnych opatrení. Aké sú vaše skúsenosti?

Za dodržiavania prísnych opatrení sa v predajni mohol zdržiavať iba obmedzený počet kupujúcich, čoho dôsledkom bol samozrejme nižší počet zákazníkov. Ale zas vďaka tomu sme mali možnosť priebežne upratovať a dezinfikovať priestory a plochy, ako aj dopĺňať tovar, a tak sa nám podarilo udržiavať čistotu a zákazníkom ponúknuť široký výber tovaru.

- Dodržiavali kupujúci predpisy?

Snažili sme sa o to, aby naši zákazníci boli od prvého dňa oboznámení s tými opatreniami, ktoré sme boli povinní dodržiavať. O nich sme snažili aj v tlačenej forme ( vylepenej na vchode), aj na našej Facebookovej stránke občanov informovať. Samozrejme, vždy sa nájdu takí, ktorí sa z neznámych príčin snažia ignorovať príkazy aj napriek upozorneniam, ale vo všeobecnosti sa dá povedať, že ľudia sa snažili o zodpovedný prístup a zbytočne nesťažovali našu prácu.

- Bol taký tovar, ktorý nakupovalo nezvyčajné množstvo ľudí?

U nás, a istotne aj na iných miestach, nezvyčajný záujem bol o droždie a sušené droždie. Aj o iné tovary, hlavne o trvanlivé potraviny, bol zo začiatku enormný záujem, oproti sladkostiam a osviežujúcim nápojom, ktoré sa v súvislosti so zatvorením škôl nemíňali tak, ako sme boli zvyknutí.

- Robi ABC robila aj rozvoz. Aké s ním boli skúsenosti?

Rozvoz tovaru má pozitívny ohlas. Sú takí, ktorí si u nás objednali viackrát, a sú veľmi spokojní. Myslíme si, že ľudia v budúcnosti budú túto službu využívať častejšie, a keďže na to kapacitne stačíme, sme otvorení tomu, aby sme v tejto činnosti pokračovali. Pre našich objednávateľov zaručujeme dodanie iba kvalitného tovaru, ba čo viac, zabezpečili sme pre nich aj taký tovar, ktorý bežne v našej predajni neponúkame.

- Zmenili sa po znovuotvorení ďalších prevádzok nákupné zvyky, alebo sa všetko vrátilo do zaužívaných koľají?

Uplynulé týždne jednoznačne ukázali, že ľudia nakupujú cieľavedomejšie, radšej naraz viac, ako častejšie, ale málo. I keď sa ešte stále nájdu takí, ktorí sa u nás ukážu denne viackrát.

Opatrenia sa síce zmiernili, ale ešte stále sa nedá povedať, že všetko sa vrátilo do zaužívaných koľají. Napriek tomu robíme naďalej všetko pre to, aby z našej predajne každý zákazník vykročil plne uspokojený.

- Ak si dobre spomínam, aj športová predajňa sa už mohla otvoriť. Aj do nej sa vrátili zákazníci?

Nakoľko sme prevádzku športových potrieb museli do odvolania zatvoriť, skúsili sme prispôsobiť sa novej situácii a osloviť našich zákazníkov novými službami, ako napr. bezplatná dodávka objednaného tovaru nad 35 eur, resp. „prispôsobenie ceny na osobu“.

Veríme, že čoskoro sa stretneme so starými, resp. privítame nových zákazníkov.

-rovin-

Toto ste už čítali?

Cookies