
Zámerom poslancov bolo, aby podmienky zábavy účastníkov vyhovovali požiadavkám aj ostatných občanov, čo znamená, aby sa navzájom nerušili napríklad príliš hlasnou hudbou či inak. V tejto súvislosti vedúci finančného odboru mestského úradu, Pápay Zoltán, uviedol, že povinnosťou organizátorov je minimálne 60 dní pred konaním podujatia musia podať na mestský úrad žiadosť.
K žiadosti treba pripojiť zmluvu so strážnou službou. Samosprávu musia informovať aj o tom, kto bude účinkovať, predajcov jedál a nápojov, umiestnenie pódia, kam budú otočené reproduktory. Smernica určuje aj čas exteriérových podujatí - v piatok a sobotu v noci do 2. hodiny, od pondelka do štvrtka a v nedeľu do polnoci. Exteriérové koncerty zas nesmú prekročiť hlasitosť 80 decibelov meranej vo vzdialenosti 200 m v smere reproduktorov.
Dozvedeli sme sa tiež, že organizátori tohoročných podujatí ešte nezačali nič vybavovať, hoci je to zdĺhavejší proces, avšak povolenie dostanú len na základe preverenia ich žiadosti. V minulom roku bolo viacero sťažností na hlasitosť, mestský úrad vykonal niekoľko meraní, a v tom zmysle budú vedieť usporiadateľom poskytnúť rady.
Žiadajú preto organizátorov, aby sa skontaktovali s mestským úradom, aby vedeli ponúknuť zábavu podľa predpisov.
Toto ste už čítali?
Trnavská župa podporuje obmenu všeobecných lekárov.
Všeobecných lekárov pre deti a dorast je v Trnavskom...
Občianska spoločnosť je dôležitým partnerom, Trnavský kraj okrem priamych dotácií zlepšuje podmienky na jej fungovanie a rozvoj
Občianska spoločnosť je neodmysliteľnou súčasťou vyspelej...
