Po novom bude mraziarenský tovar hneď pri pokladniach, čo zákazníkom prinesie nielen urýchlenie nákupu ale aj praktickosť. Zmení sa aj rozmiestnenie sortimentu po celej predajni tak, aby zodpovedal nárokom a požiadavkám všetkých nakupujúcich. Rozšíri sa plocha pre akciový a sezónny nepotravinový tovar, aby sme našim zákazníkom zabezpečili ten najvyšší komfort a zážitok z nakupovania. Okrem toho sa na najnovší štandard zmení aj vizuál pekárne.
„Hlavnou myšlienkou tejto inovácie je skvalitnenie nákupu našich zákazníkov, zvýšenie praktickosti pri ich nákupe, väčší nákupný priestor, ale aj lepšia a efektívnejšia orientácia na predajni. Vďaka viacerým pozitívnym zmenám bude už aj táto predajňa vo svojom najmodernejšom šate,“ uviedla Lucia Langová, vedúca oddelenia firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland.
Modernizácia sa začne 28. októbra o 20:00. Už 2. novembra však bude pre všetkých jej zákazníkov opäť otvorená presne podľa stanovených otváracích hodín.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1230 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 63 prevádzok.
Obchodné domy Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017), Najdôveryhodnejšia značka (2016) a Zodpovedný predajca (2016). V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk.
Toto ste už čítali?
Darček od Mikuláša pre celé mesto - sTOPa
Dňa 6. decembra 2024 o 15:00 hod. sa v Západoslovenskom...