- Ako predajňa potravín ste mohli mať otvorené aj v čase prísnych opatrení. Aké sú vaše skúsenosti?
Za dodržiavania prísnych opatrení sa v predajni mohol zdržiavať iba obmedzený počet kupujúcich, čoho dôsledkom bol samozrejme nižší počet zákazníkov. Ale zas vďaka tomu sme mali možnosť priebežne upratovať a dezinfikovať priestory a plochy, ako aj dopĺňať tovar, a tak sa nám podarilo udržiavať čistotu a zákazníkom ponúknuť široký výber tovaru.
- Dodržiavali kupujúci predpisy?
Snažili sme sa o to, aby naši zákazníci boli od prvého dňa oboznámení s tými opatreniami, ktoré sme boli povinní dodržiavať. O nich sme snažili aj v tlačenej forme ( vylepenej na vchode), aj na našej Facebookovej stránke občanov informovať. Samozrejme, vždy sa nájdu takí, ktorí sa z neznámych príčin snažia ignorovať príkazy aj napriek upozorneniam, ale vo všeobecnosti sa dá povedať, že ľudia sa snažili o zodpovedný prístup a zbytočne nesťažovali našu prácu.
- Bol taký tovar, ktorý nakupovalo nezvyčajné množstvo ľudí?
U nás, a istotne aj na iných miestach, nezvyčajný záujem bol o droždie a sušené droždie. Aj o iné tovary, hlavne o trvanlivé potraviny, bol zo začiatku enormný záujem, oproti sladkostiam a osviežujúcim nápojom, ktoré sa v súvislosti so zatvorením škôl nemíňali tak, ako sme boli zvyknutí.
- Robi ABC robila aj rozvoz. Aké s ním boli skúsenosti?
Rozvoz tovaru má pozitívny ohlas. Sú takí, ktorí si u nás objednali viackrát, a sú veľmi spokojní. Myslíme si, že ľudia v budúcnosti budú túto službu využívať častejšie, a keďže na to kapacitne stačíme, sme otvorení tomu, aby sme v tejto činnosti pokračovali. Pre našich objednávateľov zaručujeme dodanie iba kvalitného tovaru, ba čo viac, zabezpečili sme pre nich aj taký tovar, ktorý bežne v našej predajni neponúkame.
- Zmenili sa po znovuotvorení ďalších prevádzok nákupné zvyky, alebo sa všetko vrátilo do zaužívaných koľají?
Uplynulé týždne jednoznačne ukázali, že ľudia nakupujú cieľavedomejšie, radšej naraz viac, ako častejšie, ale málo. I keď sa ešte stále nájdu takí, ktorí sa u nás ukážu denne viackrát.
Opatrenia sa síce zmiernili, ale ešte stále sa nedá povedať, že všetko sa vrátilo do zaužívaných koľají. Napriek tomu robíme naďalej všetko pre to, aby z našej predajne každý zákazník vykročil plne uspokojený.
- Ak si dobre spomínam, aj športová predajňa sa už mohla otvoriť. Aj do nej sa vrátili zákazníci?
Nakoľko sme prevádzku športových potrieb museli do odvolania zatvoriť, skúsili sme prispôsobiť sa novej situácii a osloviť našich zákazníkov novými službami, ako napr. bezplatná dodávka objednaného tovaru nad 35 eur, resp. „prispôsobenie ceny na osobu“.
Veríme, že čoskoro sa stretneme so starými, resp. privítame nových zákazníkov.
-rovin-
Toto ste už čítali?
Štatistika: Popularita platieb nositeľnými zariadeniami v lete stúpa
Počet Slovákov uprednostňujúcich platby nositeľnými...
Vláda schválila zoznam obcí, v ktorých vzniknú centrá zdieľaných služieb
Vo vybraných 22 obciach z najmenej rozvinutých regiónov...