Pri pohľade zvonku zmeny najviac vidno na výrazne prepracovanej prednej časti, môžu za to nielen LED svetlá, ale aj maska chladiča a nový tvar denných svetiel a hmloviek - auto teraz vyzerá dynamickejšie. po novom si naň bude možné objednať dokonca aj 18-palcové kolesá.
Vo vnútri sa zmenila prístrojová doska a pribudol nový infotainment so 6,5-palcovým displejom (nechýba podpora Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink a SmartGate), nový tvar dostali aj niektoré ovládače, na objednávku budú môcť byť USB porty aj vzadu, a rozšíri sa aj ponuka dvojfarebných prevedení sedadiel.
Pokiaľ ide o motory - novinkou je, že v ponuke nebude žiadny naftový agregát. Na býber budú 4 benzínové trojvalce. Dva budú MPI s výkonom 4 kW(60 koní), respektíve 55 kW (75 koní). Sekundovať im budú dva downsizingové agegáty, posilnené turbom - tie majú výkon 70 kW (95 koní) a 81 kW (110 koní). Oba majú filter pevných častíc a k najsilnejšiemu si bude možné zviliť aj 7-stupňový automat DSG.
K ďalším novinkám patrí detekcia mŕtveho uhla, asistent, varujúci pred možnou kolíziou pri cúvaní a automatické prepínanie medzi diaľkovými a stretávacími svetlami.
A spolu s nebohým Stevom Jobsom môžeme povedať: ...and one more thing. Slávna škrabka na ľad, integrovaná do veka nádrže, vám po novom zmeria aj hĺbku dezénu pneumatík.
Toto ste už čítali?
![Slováci dbajú na spánok, či to robia správne, je otázne](https://dunajskostredsky.sk/files/styles/90x65/public/images/article/2025/jan/21/woman-2197947_1280.jpg?itok=RfkVEWdX)
Slováci dbajú na spánok, či to robia správne, je otázne
S novým rokom prichádzajú predsavzatia zamerané na...