„S podpredsedom parlamentu Laurenčíkom sme sa zhodli, že v aktuálnej situácii je potrebné podporiť náš cestovný ruch. Trnavská župa sa aj prostredníctvom krajskej organizácie cestovného ruchu snaží zviditeľniť krásne miesta na trávenie voľného času i letných dovoleniek od Baťovho kanála až po Gabčíkova. Pripravili sme marketingovú kampaň a vydali sme tiež magazín Leto v trnavskej župe. Našim cieľom je prispieť k zachovaniu zamestnanosti a oživeniu ekonomiky,“ povedal trnavský župan Jozef Viskupič.
V rámci podpory cestovného ruchu Krajská organizácia cestovného ruchu (KOCR) pripravuje kampaň, ktorou chce získať domácich a prilákať aj zahraničných návštevníkov, predovšetkým zo susedného Juhomoravského kraja a župy Györ-Moson-Sopron. Prebiehať bude v auguste v printových médiách, online, rádiách a prirodzene na sociálnych sieťach. KOCR zároveň prispeje svojim členským oblastným organizáciám na marketingové aktivity.
Nad rámec tejto kampane župa pripravila letný magazín „Leto v trnavskej župe“, ktorý si už ľudia mohli nájsť vo svojich poštových schránkach. Župa v magazíne predstavuje svoje „naj“ zo všetkých okresov. Na svoje si prídu milovníci cyklistiky, turistiky, prírodných vodných plôch, i kultúrnych pamiatok. Kraj je tiež známy svojim kúpeľníctvom a aquaparkami, ktoré vyhľadávajú najmä rodiny s deťmi. TTSK pripravil aj dvojjazyčnú, slovensko-maďarskú jazykovú mutáciu magazínu distribuovanú v okresoch Dunajská Streda a Galanta.
Zároveň prebieha súťaž o pobyty a zážitkovú večeru, do ktorej je možné sa prihlásiť prostredníctvom fotky s magazínom na atraktívnom mieste v trnavskom kraji. Všetky podrobné informácie o súťaži sú k dispozícii na webovej stránke www.krajzazitkov.sk.
Na tejto stránke je magazín k dispozícií v elektronickej verzií, rovnako ako ďalšie brožúry, tipy a informácie o miestach a atraktivitách, ktoré sa oplatí v TTSK vidieť a zažiť.
-trnava-vuc.sk-
Toto ste už čítali?
Lekárenská pohotovostná služba 1. novembra
Pamätajte, že na sviatok Všetkých svätých má pohotovostnú...